gårdagen!

skola typ, hade elevensval sista lektionen o då har jag baka. eivoorhhhhgg va sjuk så vi fick Emil Fält (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AD%&%##DAMP&/%#/#&/&")!&"((#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) seriöst han är fan inte snäll!:( vi hade han på Bilden en gång och han kaxa sej hela tin mot ba mej ! Så fick vi han på Baka och jag och Anna jobbade tillsammans som alltid ba för är laktos (h' nvm, så typ skulle vi baka FrukostFrallor, och vi hade hällt i Jäst, Salt och Olja så det såg sepe ut, så fråga jag Emil ba 'ska det se ut såhär?;s' och han ba kolla på mej konstigt 'Vad har du gjort med detdär?!' så snakka han med Anna och då sa han att det skulle se ut så? och sen innan jag och Anna skulle dra så tvinga han mej att ta upp lök ur diskhon (!!!!!!!!!!!) asså ÅÅÅÅÅHH!!!!!!!!!!!!! så jävla äckligt, vi hade inte ens använt lök?! det var förfan från förra gruppen som hade Hemkunskap och JAG var tvungen att ta bort det bara för att jag och Anna stod där när vi baka. Jävla Sepe svääär ! Sen stack jag iallafall och Anna till bussen, vi skulle typ va. Så gick vi hem till mig och satte oss i husvagnen. Ringde Felix och fråga när han skulle komma men han hade tagit fel buss? Så kom han inte på as länge, typ efter en timma eller nåt? Iallafall, vi gick ner till bussen och vänta på han, så kom han och då skulle han bara upp till sig och lämna väskan så vi gick hem till husvagnen sålänge. Satt vid datan och sen kom han, vi va fett tysta värsta öde svär. Sen satt jag och sminkade fläkten och då började vi snacka. Så skulle jag och Anna försöka Felix hår att stå rakt upp, men det gick sådär. Håret blev fett blött av hårsprayen sen HÅHÅHÅH! Så gjorde dom det på mig sen och svär det STOD ! Fick damp på dom för trodde inte det skulle funka, lixom wtf? Jag och Felix ställde oss utanför när det regna lite för vårat hår var helt förstört :( Så skulle han blöta håret i gräset? Men det gjorde han inte men han knugga skallen i häcken. Misstolka inte, då säger vi BUSKE MELLAN TRÄDGÅRDARNA ! Och vi ville ge hämd på Anna men hon sa att vi typ inte fick det för hon skulle iväg till Orust senare med sin farsa så vi fick inte..buhu. Sen klockan 18.00 typ så åkte Anna hem, och direkt när hon stängt husvagnsdörren börja jag och Felix kleta ögonskugga i ansiktet på varandra ! HAHA jag blev typ helt blå i hela fejjan ! Typ fett mycket runt munnen. Han blev mest rosa tror jag :D Sen satte vi oss vid datan helt slut, haha. Så började vi igen. Feedtt kuuel svär. Sen gick jag in och fixa bort det. Så hämta jag papper så han också fick ta bort det haha..:) Sen stack vi ut och mötte upp Joel. Upp till husvagnen och gjorde ingenting? Dom stack typ vid tjugo i nio tror jag. Jag var kvar i husvagnen till halv elva tror jag. Hela familjen hade gått och lagt sig då haha.
Vart hemma idag. Haft ont i halsen och somnade klockan 3 igår. Vaknade klockan halv tre ungefär. Mest legat i sängen.

På fredag åker mamma,pappa,brorsan,jag,MormorJonna,gammelmormor,dorthe&janolov,jimi&sofia + vincent&stella till Danmark........

Lite bilder från när jag och **** va uppe till klockan halv åtta eller vad det var. Husvagnen var vi i om nån undrar måhåhååh.

Ljust ute fett tidigt.

Ljust ute fett tidigt.

Mm.


Yeeeeeeah.








- Ska vi köpa glass?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas du får en bra helg:)

2010-05-22 @ 09:37:54
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hejhej! hur mår du idag ?:)

2010-05-29 @ 10:20:26
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0