Tordag, duvet?

Efter skolan var jag med Julia. Vi gick av bussen vid bibblan för (MÅSTE BARA SÄGA ATT BUSSEN VAR GUL IDAG, SKIT FUL!) vi skulle käka på HamnGrillen ! Vi tog båda Kebab i bröd. Blev jätte mätta, verkligen ! Det var verkligen JÄTTE MÅNGA som hade tagit studenten, så det tutade och skreks över hela Skärhamn i flera timmar. Jag tror det började lugna ner sig vid halv fyra tiden? Har inte riktigt kollen, men iallafall! Efter HamnGrillen skulle vi gå hem till Julia för hon ville lämna sin väska för hon orkade inte gå runt med den och hon sa att hon kände sig som 'värsta megatönten', men jag orkade inte gå ända bort till henne, så jag tvinga henne att bära den ! :D Så gick vi till ICA, jag köpte Fanta och tuggumi, Julia köpte Djungelvrål och  tuggumi. När vi väl stod i kassan och det var bara en framför mig tills jag skulle betala, (hon är kortväxt) :

*Julia stirrar på tuggumi sorterna*
- Jag vill ha sånna !
- ?
- Men jag vill ha sånna !
- Men ta sånna då ?
- Men jag når ju inte !
- Jaha...

Haha ! Jag tyckte iallafall att det var SKIT KUL ;) Sen efter det så skulle vi gå bort till Nya Badplatsen hade vi tänkt, men jag var väldigt trött i benen av nån anledning, så vi satte oss vid bänkarna  några meter ifrån HamnGrillen. Då tyckte jag att jag såg Felix, det såg precis ut som honom, tyckte jag. Så jag fick för mig att vi skulle 'följa efter och kolla om det var han', så gjorde vi det, och när vi skulle gå över vägen så vi såg ansiktet så var det inte han...lite dumt ändå, han hade inte ens kommit hem från Grekland :s Jävla blondin jag är. Sen iallafall så tror jag vi gick till ICA och sen tillbaka till bänkarna (?) . Där satt vi och stekte (H) Sen ville jag gå till SML som var uppe vid torget, så gick vi det. Testa lite kläder, sen vidare till några andra affärer, fast där tittade vi mest. Efter det vet jag inte vad vi gjorde, jag gick till Alice Kiosk tror jag och köpte MER. Sen gick vi neråt igen för Julia skulle snart hem, och satte oss vid bänkarna vid Larsen. Satt och snacka och så ringde jag mamma, frågade när hon skulle handla, för jag orkade verkligen inte gå hem. Så sa hon att vi skulle äta på HamnGrillen. Sa inte att jag redan ätit där, glömde och tänkte inte på det. Så vi gick neråt lite till, satte oss vid några andra bänkar och väntade på mamma, nån minut innan hon kom så gick Julia. Jag åt typ bara pommes där, var fortfarande mätt från innan. Sen åkte vi och handla, och sedan hem igen. Satte mig vid datan och jag ska snart börja på mitt SO arbete om Egypten, ska söka lite på datan, hann inte så mycket i skolan och måste jobba igen för har varit sjuk så mycket ju.


Min MER !
Bildkvaliten är grymt mycket dåligare på datorn...


Lite väl mycket kebabsås där va?:P


Den gula, supersupersupersuper fula bussen.



// Fläppa.


Kommentarer
Postat av: http://klaaraamanda.blogg.se/

fin blogg :)

2010-06-03 @ 22:11:44
URL: http://klaaraamanda.blogg.se /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0