shulululu !

Inte bloggat på ett tag. CeciliaBaby klagade på det så ska försöka skärpa mig.
Inte hänt så himla mycket sen senast. Aurora kom till mig i fredags. Vi hade grymt kul. Var mest ute å busa. Bjuder på lite bilder sen. På söndagen tror jag det var, vid elva tiden på kvällen så åkte vi med Auroras morfar till stenungsund hem till aurora för vi skulle lasta hem hennes nya häst tidigt morgonen efter, vi skulle inte hinna om vi stannade kvar hos mig. Så vi stack fort hem till mig så jag kunde packa och åkte direkt efter. Måndagen var vi týp hela dagen i det nya stallet. Kom hem på kvällen.

Aurora klippte luggen, lite fail men sött.



Btw, hästen heter Orr Toppen men kallas Otto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0