onsdag tror jag...

Tjenare !
Min datasladd har käre bror min lyckats göra sönder så batteriet är dött på min data. Så det blir inga bilder förrän jag fått en ny sladd. Pappa fick med sig sladden till jobbet idag för att byta ut den så det kanske blir ikväll, iallafall denna veckan tror jag ! Använde det sista batteriet som var kvar på datan igår med dom senaste två inläggen, skulle precis göra ett till när datan dog.  Men ni får klara er utan bilder ett litet tag, ni dör ju inte? Kanske hittar lite gamla bilder på pappas data, det märker ni. Har tagit hans nere i studion, får egentligen inte ha den för han vill inte att jag använder den för det är hans musikdator, men ah.

Är sjuk för er som inte visste. Eller, jag känner mig frisk och sånt (bara huvudvärk) men har tappat rösten så kan typ inte prata. Hoppas det går över SNART för det är sjukt jobbigt !


Väldigt Gamla Bilder Bjuder Jag På:

Jag & Bror


Jag..

Jag, haha ! (
(vet inte varför vissa bilder blir så små)

Jag & Pappa :)

Mami :D (och Josephine i bakrunden)

Pappa ! Och Josephine i bakrunden igen..

Jag, haha!

Jag..

Jag (wtf)

Jag :)

Lillkusin Joel, haha så söt !


Vet att bilderna är en aning suddiga, men detta var ett par år sedan och korten är tagna med pappas gamla mobilkamera så ni kanske fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0