MIDSOMMAR IMORGON, TAGGA !

Tjenare :)
Har min data nu, pappa bytte ut sladden så har en myyyycket bättre nu, faktist skit snygg också ! Men det var ett till problem, det glappar inuti hålet där man stoppar in sladden också. Så först funkade det inte alls att sätta i sladden, sen tryckte jag på den när den satt inne så började det lysa, efter ett litet tag kunde jag hålla i sladden medans den satt i och jag satt vid datan, vilket som inte såg lite stört ut. Nu funkar den att sitta i utan att jag ens håller i den, fast måste vara lite försiktig bara.

Iallafall..

Anna ringde och väckte mig idag och frågade om jag var frisk nog för att vara med henne, och det var jag. Så jag gick upp ur sängen och började fixa mig, sen ringde jag Anna, fixade lunch och sen kom hon. Vi satt först i soffan och snackade om J***. Sen gick vi ut. Vi gick till Alicekiosk och köpte lite, jag köpte en cola och negerchokladboll. Anna köpte fanta chokladboll och nån godisstång tror jag. Sen gick vi till nån brygga och 'chilla' (?). Sen gick jag i vattnet lite och gick.Sen gick vi tillbaks till Alice och köpte glass, sen tillbaks till bryggan. Anna fick käka upp resten av min glass sen för jag orkade verkligen inte mer, ville egentligen inte ha glass, snacka om att slösa pengar?



Anna i bakrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0