I'M BACK, BITCH !

Var faktist några dagar sen jag hittade sladden och laddade över bilderna ;) Men det är min blogg och jag gör inlägg när jag känner för det. Idag är det iallafall tisdag har jag för mig. Är hemma idag. Mår illa och spydde igår morse, uew. Ska käka frukost om en stund tror jag. Finns precis ingenting att skriva om. Men kan bjuda på lite bilder!



Mamma och Pappa från när vi var i danmark för några veckor sen.


Vi åkte också med färjan över till Tyskland, Puttgarden. Till ett ställe där man mest köpte sprit, sen hittade vi godisavdelning ! Det jag köpte :



Toblerone.


Djungelvrål.


Älska !

Nåt skit.
,
Hello Kitty fläkt !
Godis i botten typ, köpte den mest för att det var så himla varmt att gå runt där.








Tönt.

Tönt.

Låste in figuren i husvagnen. Och jag lovar, förvirrad blev han.


HOJHOJ ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0