Förlåt

.. för jag inte bloggade nånting mer igår och idag ! Har inte orkat, inte varit på humör heller.
Så..bjuder på lite örongodis! (haha?)


Justin Timberlake - My Love


Justin Timberlake - Cry Me A river


Justin Bieber - That Should Be Me


Vanessa Carlton - A Thousand Miles


My Immortal - Evanescence
(Låten får mig seriöst att gråta. Emil din jävel som fick mig att lyssna på den igen!)


Eminem - My Mom


Eminem - Mockingbird


Kevin Rudolf - I Made It


Mange Schmidt - Känslan Kommer Tillbaks
(För go ni måste lyssna)



Söder - Du Snurrar Min Värld

Kommentarer
Postat av: Jennifer

skulle bli super glad om du röstade på mig som veckansblogg hos ; fotobliixtt.blogg.se

Jag är nummer nio.

Tusen tack !

2010-07-03 @ 18:54:48
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0