back before you know it ! (?)

Sorry för jag inte bloggat så mycket, varit lite upptagen. Lördag idag då. Skulle egentligen på marknad med Elvira, men hon hade lovat Johanna så det blev inget. Sen orkade jag inte gå till marknaden. Har sovit i husvagnen, så satt vid datan för det mesta först, sen vid halv två tiden tror jag det var så åkte jag och pappa ut med båten. Jag skulle egentligen bada men det blåste lite så jag strunta i det. Kände på vattnet och det var faktist ljummet, ångrar att jag ändå inte hoppa i. Vi stanna till på ett ställe och fikade. Vanilj bulle och saft tror jag det var vi tog med oss. Sen åkte vi tillbaka till hamnen. Till ICA, fast jag stannade kvar i bilen för jag orkade inte. Sen hem och husvagnen igen. Käka och har suttit här ett tag nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Somnade klockan halv fem igår för er som vill veta. Ska försöka blogga lite mer ikväll.


har inga bilder just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0