13.46

Jo tjena ! Uppe såhär tidigt på morgonkvisten?! Eller hur..

Somnade nån gång efter fem igår, haha?
Pappa försökte väcka mig nångång vid elva och sa att vi skulle ta båten till bleket sen och bada. Hoppas det blir av och vi lägger oss på sidan där det är lugnare. OCH VILL NI VETA EN SAK? Jag har badat iår! (Om man inte räknar med när jag ramlade i isen två gånger i vintras) Men det är mest för det har inte varit sååå bra väder ute så det har blåst, och då är det ju vågor (Är rädd för vågor, kan berätta varför i ett inlägg senare idag, ikväll kanske..) Men det har varit bra väder också, ganska många gånger, fast då har jag inte kunnat.

Men ah. Typ. Jag vet inte. Tror jag hade parfym krig med mig själv i mitt rum inatt, för det lukar som fan..?

Bjuder på två cambilder från igår!
Vet att jag ser neger ut i ansiktet på första, men det är webbcamen, svär.


Haha.


Kommentarer
Postat av: alma

fin blogg:D

2010-06-28 @ 16:27:40
URL: http://almaskriverner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0