Varför uppfanns rubriker ?

Klockan är typ 16.55 nu, gick upp typ två halv tre nånting. Fett gött att det inte var så soligt ute så husvagnen var stekhet när jag vakna och svettas ihjäl, så har det varit sen jag flyttade in i husvagnen. Anyway, gick upp typ direkt (vet inte varför, aldrig hänt innan) Gick in och kolla vad pappa gjorde, satt lite vid datan och nu har jag nyss käkat nudlar. Typ det jag levar på?Det er gåått jy. Vet inte vad jag ska göra idag/ikväll/inatt, tror jag ska snacka lite med Älskling och EmilBror ! <3

Jag somnade vid sju igår, om inte efter sju. Hade en jävla värk i magen..låg och sparka överallt så hela husvagnen skaka och trodde jag skulle bli galen. Tillslut reste jag mig ur sängen och drog mig in i huset för att hitta nån Ipren. Orkade inte leta så mycket så gick direkt till mammas handväska, där fanns inga Ipren men hitta Alvedon, dom såg lite konstiga ut men bara det skulle hjälpa mot smärtan. Sen gick jag in i huset igen och somnade efter kanske nån kvart, skönt det.


Inte r--- på 5 veckor nu, någon är riktigt duktig här !


Haha mobba min Axel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0