Vaknar utan fläkt på, HAHA !

Såg att jag i förra inlägget skrivit fel klockslag, tjusit :) Gick upp fyra eller nånting, imorgon ska jag nog be nån väcka mig istället, sover bort hela dagen..s: Även fast jag inte får vara med någon eller nåt denna veckan för mitt utegångsförbud, men är det fint väder kan ju jag pappa och bror åka ut med båten, det blir ju för sent annars..

Iallafall, nyss tagit en Ipren och väntar på att den ska värka, ( KOM PÅ EN GREJ NU, KAN JU INTE BADA NÄR JAG HAR M ! ) Ååååh, hela veckan kommer bli sämst..tur att jag åker till Kina på måndag (!) Är där i åtta dagar och åker dit med mormor och bror ! :) Tror det var att vi skulle först ta tåget klockan 10.00 från Göteborg till Stockholm, sen tar vi flyget från Arlanda till Kina, det tar ungefär elva timmar, gud ! Jag som knappt klarade sex timmar till Turkiet..

Nu ska jag kolla om det finns nånting att äta, puss !


Bilder från när mamma och mormor var på kinesiska muren i vintras !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0