TJUBBA !

Min data sladd har bråkat med mig hela dagen och inte haft nåt batteri kvar från igår så inte ens kunnat startat datorn..damp asså.
Men mm, vakna typ tolv tror jag, låg i sängen till kl ett, vakna och somna om och smsade i sömnen ofc ( sååå min style (y) ) Vet inte direkt vad jag har gjort idag, har ju utegångsförbud så får väl antagligen inte vara med nån, har inte frågat men känns onödigt, vet redan svaret, vet hur min morsa fungerar. Vid fem tiden tror jag fixade jag mig (har inte vart fixat sen Aurora stack, fett skönt faktist, ska nog inte fixa mig imorgon om det är fint väder, ska sola då ser ut som en jävla vampyr..)Iallafall, tog lite kort, lägger absolut INTE lägga upp alla för då tror ni jag är galen, ser inte riktigt normal ut på dom, men några får ni (yyyyyyy) Smsat mycket med Älskling idag, saknar han som fan..Seriöst, var jag tvungen att glömma burken i vardagsrummet så mamma och pappa skulle få flipp?Så mitt fel..Vi har snackat typ 2ochenhalv timma nu på kvällen/natten, (Varför skriver jag detta här..?)MEEEN, efter det så försökte jag få igång datorn och jag LYCKADES ! Haha blev sjukt glad 8)))))))) Men som vanligt skulle internet inte funka så satt och försökte lära mig GIMP, men det gick seriöst åt helvete, nån som vet hur det funkar och kan vara lit schyrr och hjälpa mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0