Share the moment.

Nu är klockan 14.52 och jag är sjukt trött faktist..även fast jag vaknade klockan fyra och var inte öppe förrän halv fem. Har fortfarande ont i magen och ska snart ta en Ipren till, jävla mensvärk..Men innan jag ska fixa mig och sånt för sängen ska jag ta in all disk från husvagnen och städa undan lite, ligger flaskor och skålar lite överallt och papper, ush !

Sitter och lyssnar på Paramore - Brick By Boring Brick, så bra! Är lite efter med att lyssna på den, men jaja ? :) Älskar musikvideon ! ♥
http://www.youtube.com/watch?v=A63VwWz1ij0&feature=channel <---- LYSSNA !

Tog lite cambilder för nån liten stund sen, osminkad idag igen, så jävla skönt.
Förr så brukade jag aldrig lägga upp bilder på mig själv osminkad, yay me ?








Men haha ?


Whut ?

Mitt hår blev väldigt fint på den bilden, tummen upp på det !


Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0