NEJ MEN TJEEENA !

Idag är det sol ! Gött som fan, hoppas jag och pappa kan åka ut med båten, eller om jag fortfarande inte får gå nånstans av en liten jävla piss anledning. Sover ju i husvagnen och vaknade helt svettig så reste mig upp och satte på fläkten så den fick visa vad den verkligen går för ! (?) Nej men seriöst nu, det var verkligen sjukt varmt. Fläkten har vart på i kanske två timmar nu och det börjar bli lite svalare.

Och juste, min randiga bikini som jag köpte innan Uttringe är borta :s Hittar den inte nånstans. Men har inget minne egentligen att jag packade ner den innan vi åkte från Uttringe..men det låg ingenting kvar i rummet, GAAAHH JAG VILL HA DEN !


Bild från i typ förrgår eller förrförrgår tror jag. Min mun blev sepe, härligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0