GODMORGON !

Klockan är bara lite efter två och jag är redan uppe ! Omg fatta stolt jag känner mig ? :o Vaknade av att jag fick sms av Lenny, mobilen brevid örat smart..Sen så kunde jag ändå inte ligga kvar för det var så himla varmt, svettades ihjääl.

Idag ska jag iallafall börja slänga ner lite tvätt i tvättstugan så morsan eller farsan kan tvätta så jag kan packa allting klart imorgon till Kina. Men det ska jag inte göra nu, jag är hungrig ! Ska kolla om pappa verkligen köpte mera nudlar igår..?
Juste ! Pappa fyller år idag ! Och jag failade stort förut.. 'Du blir inte 50 va?' Haha, han blir 41..men han blev inte arg iallafall :D

Resten av bilderna från igår !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0