j-a-g-ä-r-t-r-ö-t-t

'försov' maj idag, vakna fem skulle egentligen upp fyra (?!) så fick duscha fääätt  snäääbbt, you know lajk ä vaterfåll. fixa mej och så åkte vi typ kl tio i sex lr nå. va där vid sjutiden typ, först åkte vi å kolla till 'gubbarna' som pappa kallar dom, fick ha på mej en STOR jacka, ja svär blev värsta sumobrottaren, och en röd hjäälm, fett cool jag va. JAG KÖRDE GRÄVMASKIN! för ball jag är aso fan itte muujligt (H) så åkte vi o kolla på dom andra GUBBARNA, pappa äe chef där lr nå, mamma äre på sitt jobb oxå tror jag, går i släkten youknow (H) iaf, så typ satt jag i bilen för pappa skulle prata med några GUBBAR och jag palla itte följa med, så kom värsta turken o ba :
- kan du köra bilen två meter bakåt?
jag:
- jag kan fan inte köra?o.O
turk:
- du inte köra ? okejokej jag förstår, då jag köra
så ba hoppar han in i bilen och startar den ! fett läskig snubbe aso ;s sare te pappa sen o han sa att han kände honom, HAHAHAH han heter Tush, jefflaballing !
kl nio åkte vi tillbaks till 'kontoret' och åt frukost med dom andra GUBBARNA, dom hade möte samtidigt i TVÅ TIMMAR NÄSTAN ! ja svär höll på att somna, va tvungen att KÄMPAAAA :o fick sätta in några jävla papper i en pärm, men fick sitta vid datan sen oxå miwahhahha (A) pallar nte berätta allting, det angår inte er (H) fast anton underhållde maj i sms, wii?(A) tzzzzzz. åkte hem typ tio i två, så antagligen är jag hemma nu, om jag tänker efter riktigt noga. 

GÖTTAAANS

 

den tyffa jackan, YEAAAAAAAH!:O


pappersjävlarna.


pappa skriver i sin 'dagbok' , hahahha flash mannen !


jao.


buusa lite.


rawr.


famous.


HAHAHAHAHAHA.


MUSLIM! nått fkn slaktställe.






HOJHOJ :D

Kommentarer
Postat av: lina.

jag tror jag har åkt förbi där en gång, vart ligger det? :)

2010-05-02 @ 17:25:29
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0