ffilippatorntorp.blogg.se

shulululu !
gjort ny blogg, jätte roligt
får se om jag pallar med det denna gången, hihi ?

min dag iallafall O.o :

gick upp typ kvart över sexxxx, fixa mej o allt shit, min bruusha äe sepe o gick upp kvart i åtta (?)
möhöhö hans eget jävla fel ja försökte väcka honom o.O
hann med skabben, WOHOOOOOOOOOO
hade skoole, typ inte vart på humör idag ;S
hihi säger vi då, okej?
sen hem och inte gjort ett skit,
jävla sepe emil som äe på fotbolls läger, hade fan ingen och dampa med idag ju :'(

ska praoa imorgon, yiiiiiiiiiy
pappas jobb, vad han nu jobbar med :$
MÅSTE FAN GÅ UPP KLOCKAN 04.00 !!!!!!!!!!!!!!!
för vi ska typ åka hemifrån kl 05.30 och jag äe fett seg på morgonen, fifan aso :(

och jag svär jag dör när som helst, HAR INGA FKN SMS KVAR PÅ MOBILEN ! GJORT SLUT PÅ 3000 NU, FÅR INTE NYA FÖRRAN FÖRSTA MAJ, FIFAAAAAN :((
sörj med mej.

fast storasyster kommer på lördag, så det blir fett flashigt :) o anton o nån mer tror jag :D filmkväll, fätt naaajs (hh'


HOJHOJ :D



ja & syster.




ja & syster igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2010-05-01 @ 11:39:24
URL: http://ssarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0